۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۳۰۲۶۴۹
وزیر صنعت و کشاورزی لبنان:

مقاومت تا شکست کامل تکفیری‌ها به مبارزه خود ادامه می دهد

خبرگزاری رسا ـ وزیر صنعت و کشاورزی لبنان تاکید کرد که تلاش دشمن تکفیری و صهیونیستی برای ضربه زدن به مقاومت نشان از درست بودن خط مشی این محور مقدس است.
الحاج حسن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن، وزیر صنعت و کشاورزی لبنان در مراسم گرامیداشت شهدای انفجارهای تروریستی برج البراجنه بیروت، خطاب به گروه‌های ترروریستی داعش و جبهه النصره و حامیان آنها گفت: شما نمی توانید مقاومت را شکست دهید و ما با تمام توان در برابر اقدامات شما ایستادگی می کنیم.

وی افزود: مبارزه مقاومت از دیرباز آغاز شده و تا شکست کامل برنامه‌های صهیونیستی تکفیری آمریکایی ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسؤول در لبنان اظهار داشت: شهدای حوادث تروریستی اخیر در ضاحیه در شمار شهدای مقاومت هستند؛ چرا که در اثر اقدامات ضد بشری تکفیری های بزدل که زنان و کودکان و مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند، به شهادت رسیدند.

 

الحاج حسن تاکید کرد: اعتقاد مردم لبنان بر آن است که خط مشی مقاومت در مبارزه با تکفیری ها کاملا صحیح است و هیچ کس ذره ای تردید در دل خود نسبت به اقدامات ارزنده مقاومت راه نمی دهد.

 

وزیر صنعت لبنان در پایان نسبت به حمایت برخی جریان های داخلی کشور از تکفیری ها به شدت انتفاد کرد و گفت: کسانی که در داخل موضع گیری صحیحی علیه دشمنان تکفیری نداشتند باید به خاطر این اهمال کاری از مردم لبنان و کشورهایی که قربانی تروریسم هستند عذر خواهی کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات