۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۳۰۳۴۸۹
یکی از علمای سنی لبنان مطرح کرد؛

مبارزه با رژیم صهیونیستی مقدمه نابودی تروریسم است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش توحید اسلامی لبنان تاکید کرد که سکوت کشورهای نشست بیست نسبت به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نشان از عجز این کشورها در مبارزه با تروریسم است.
هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم المنقاره، رییس جنبش توحید اسلامی لبنان در پیامی به نشست گروه بیست در آنتالیای ترکیه اشاره کرد و گفت: عدم صحبت درباره اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونستی در کرانه باختری نشان می دهد که هیچ عزم بین المللی برای مبارزه با تروریسم وجود ندارد.

 

وی افزود: قواعد صلح جهانی می گوید که تروریسم یک ماهیت واحد است که تنها در هر گوشه از جهان در دست عده ای از جنایتکاران نمود پیدا می کند. تروریسم مخالف عدالت و احقاق حقوق ملت‌ها است.

 

منقاره ادامه داد: تروریسم به دنبال مسلط کردن زورگویان بر ضعیفان است و در این راه از نظر یک تروریست، کشتار و خونریزی مباح شمرده می شود.

 

این عالم اهل سنت تاکید کرد:  جامعه جهانی در مبارزه با تروریسم عاجز و ناتوان است، چرا که بیش از مبارزه با تروریسم باید قبول داشت که رژیم صهیونیستی مرکز نشر ترویسم به جهان است و تا زمانی که ابر قدرت ها حامی این رژیم غاصب هستند نمی توان با تروریسم مبارزه کرد./1321/ب903/د

ارسال نظرات