۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۳۰۳۶۲۵

نماینده پارلمان لبنان بر ضرورت وجود مقاومت در سوریه تاکید کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان حضور مقاومت در سوریه را عامل کم بودن قربانیان لبنانی در حوادث تروریستی دانست.
نواف الموسوي نماينده پارلمان لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت این پارلمان، در مراسم یادبودی که در مجتمع امام خمینی (ره) در شهر صور این کشور برگزار شد، اقدامات عناصر تکفیری را وحشیانه و ضد بشری خواند.

 

وی افزود: در عملیات های تروریستی اخیر در لبنان و پاریس محکومیت، تنها متوجه عناصر جنایتکار تکفیری نیست بلکه حامیان این گروه ها نیز در اقدامات ضد بشری آنها شریک جرم هستند.

 

نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: همان کسانی که شهروندان لبنانی را در برج البراجنه به خاک و خون کشیدند، هواپیمای روسی را در مصر ساقط کردند و اگر در ضاحیه 43 نفر شهید شدند در این هواپیما تروریسم بیش از 200 نفر قربانی گرفت.

 

عضو فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت تصریح کرد: مبارزه مقاومت با گروه های تکفیری در سوریه موجب شده که تعداد قربانیان لبنان نسبت به دیگر کشورها کمتر باشد. اگر هوشیاری نیروهای ارتش و مقاومت نبود امروز لبنان شاهد جولان عناصر تکفیری در شهرهای خود بود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی به اوضاع بحرانی کشورهای منطقه و ناامنی در آنها می نگریم، بیش از پیش ضرورت وجود ما در سوریه و مبارزه با گروه های تکفیری روشن می شود./1321/ب902/ک

ارسال نظرات