۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۳۰۳۷۷۷
آیت الله قبلان:

مسلمانان با حسن رفتار خود چهره حقیقی اسلام را معرفی کنند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان تمسک به وحدت ملی و استقامت در خط مقاومت را عامل حفظ کشور دانست.
آيت الله عبدالامير قبلان، نايب رييس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیروت، گفت: در شرایطی که دشمنان تکفیری تمام تلاش خود را برای مخدوش کردن چهره اسلام بکار گرفته اند، مسلمانان باید با حسن رفتار و اخلاق نیکوی خود، چهره رحمانی و حقیقی اسلام را به جهانیان معرفی کنند.

 

وی افزود: دشمن تکفیری سعی می کند که اقدامات ضد بشری خود را به نام اسلام انجام دهد تا موج اسلام هراسی را متلاطم کند اما در حقیقت اسلام منکر این جنایت ها است و به شدت رفتار خشونت آمیز را محکوم می کند.

 

این عالم لبنانی تاکید کرد: کشور ما از هر سو در در تیررس تهدیدهای دشمنان است و تنها عاملی که می تواند کشور را از گزند فتنه های دشمن حفظ کند تمسک به خط مقاومت و پافشاری بر آرمان های مقدس ملی ما است.

 

نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان تصریح کرد: انتخاب رییس جمهور می تواند سازه ویران شده سیاست کشور را بازسازی کند و با مرمت آن بحران های کشور یکی پس از دیگری مرتفع شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: حمایت از ارتش و نهادهای امنیتی یک اصل بسیار مهم است که از سوی آحاد جامعه باید رعایت شود. هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی مردم لبنان اقتضا دارد که کشور با وحدت و یکپارچگی بستر امنی برای رشد و ترقی برای مردم شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات