۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۰۳۷۹۵
آیت الله نابلسی:

داعش نتیجه توطئه غرب، پول عربستان و سلاح ترکیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تاکید کرد که داعش نتیجه توطئه غربی و پول قطری و سعودی و سلاح ترکیه برای تجزیه منطقه است.
آيت الله عفيف نابلسي، مدير حوزه علميه امام صادق (ع) لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان، در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد به انفجارهای تروریستی در پاریس اشاره کرد و گفت: این انفجارهای تروریستی اوضاع منطقه را در مبارزه با تروریسم و گروه های تکفیری پیچیده تر کرد.

 

وی افزود: غرب وقتی به اشتباه خود در حمایت از داعش پی برد، به فکر ائتلافی برای مبارزه با گروه های تکفیری افتاد، این درحالی است که کشورهای غربی تا دیروز با حمایت مالی و تسلیحاتی خود از تکفیری ها، سوریه و لبنان را به آشوب کشانده بودند.


این عالم لبنانی تصریح کرد: داعش نتیجه توطئه غربی و پول قطری و سعودی و سلاح ترکیه است و تمام این فتنه افروزی ها و دشمنی ها برای تجزیه و تقسیم منطقه بر اساس منافع قدرت های استعمارگر است.

 

آیت الله نابلسی اظهار داشت: تروریسم پدیده ای نیست ک به صورت اتفاقی پدید آمده باشد. کشورهایی که با حمایت خود از تروریسم به گروه های تکفیری قدرت بخشیدند و زمینه نفوذ آنها را در کشورهای منطقه ایجاد کردند امروز با طغیان دست پرورده های خود مواجه شده اند.
 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشورهای غربی با دسیسه های رسانه ای حقایق را از چشم مردم خود پوشیده نگه می دارند و درباره تروریسم و حمایت خود از گروه های تکفیری در سوریه و عراق توجیه سازی می کنند./1321/ب901/د

ارسال نظرات