۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۳۰۴۵۹۹
نماینده پارلمان لبنان:

با شکست تکفیری ها در سوریه حامیان داخلی این گروه‌ها رسوا شدند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مقام های مسؤول در لبنان با اشاره به شکست تکفیری‌ها در خاک سوریه تاکید کرد که در صورت اهمال کاری در برابر دشمنان، لبنان جولانگه گروه های تکفیری می شود.
محمد رعد، نماينده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، نماینده پارلمان لبنان و رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در این پارلمان، نسبت به اقدامات همسوگرایانه برخی احزاب با دشمنان لبنان به شدت انتقاد کرد و گفت: کسانی که به گمان باطل خود سعی می کردند کشور را مکانی برای جولان افراط گرایان قرار دهند امروز باید با پشیمانی تجدید نظر کنند.

 

وی افزود: این افراد با این گمان که قدرت از آن گروه های شورشی خواهد شد چراغ سبزی به سردمداران تروریستی و حامیان آنان نشان دادند اما امروز که معادلات منطقه تغییر کرده است، این افراد رسوا شده اند.

 

نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: مقاومتی که کشور سوریه از خود نشان داد یک همت بین المللی را برای مبارزه با گروه های تروریستی می طلبد.

 

این مقام مسؤول در لبنان در ادامه به شرایط بحرانی لبنان پرداخت و خاطر نشان کرد: اگر تمام احزاب و طرف های سیاسی در کشور به پیمان اتحاد ملی پایبند باشند و تلاش برای برتری حزبی را رها کنند شاهد آن خواهیم بود که بحران های موجود در لبنان یکی پس از دیگری مرتفع شود.

 

رعد در پایان با بیان اینکه خالی بودن منصب ریاست جمهوری یک خلأ را در نظام سیاسی کشور ایجاد کرده است، خاطر نشان کرد: تاکید بر انتخاب رییس جمهور در لبنان به یک تعارف تبدیل شده و تا زمانیکه در عرصه عملی اقدامی نشود این مشکل به قوت خود باقی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات