۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۳۰۴۸۷۰
مسؤول روابط خارجی حزب الله لبنان:

قطعنامه آمریکا علیه حزب الله نتیجه مبارزه محور مقاومت با تکفیری‌ها است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حزب الله لبنان هدف حامیان گروه های تکفیری را ضربه زدن به ایران، سوریه، عراق و لبنان به عنوان محور مقاومت دانست.
دعموش مسؤول روابط خارجي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی دعموش، مسؤول روابط خارجی حزب الله لبنان، در مراسم یادبودی که در حسینه شهر "جویا" لبنان برگزار شد بر ضرورت تدوین یک برنامه بین المللی برای مبارزه با داعش تاکید کرد و گفت: با اینکه در پاریس چندین عملیات تروریستی رخ داد و در لبنان نیز دو انفجار تروریستی به وقوع پیوست، اما هیچ اقدام جدی در سطح بین المللی برای مبارزه با داعش و دیگر گروه های تروریستی تکفیری مشاهده نمی شود.


وی افزود: کشورهای که خود عامل به وجود آمدن گروه های تکفیری و تروریستی هستند با بیان مطالبی دروغین سعی می کنند خود را حامی کشورهای قربانی داده در عملیات های تروریستی معرفی کنند. این کشورها نه تنها برای نابودی تکفیری ها اقدامی انجام نمی دهند بلکه از تلاش خود برای ابقای این تروریست ها در منطقه دست برنمی دارند.


این روحانی لبنانی تاکید کرد: کشورهای حامی تروریست های تکفیری از حمایت خود تنها یک هدف را دنبال می کنند و آن ضربه زدن به محور مقاومت است. محوری که متشکل از ایران، سوریه عراق و لبنان است.

 

عضو ارشد حزب الله لبنان تصریح کرد: ایران و دیگر کشورهای حامی مقاومت اجازه نمی دهند که این گروه ها بتوانند به عنوان ابزار کشورهای استعمارگر و هم پیمانان منطقه ای آنان در منطقه سیطره پیدا کنند. سرنوشت گروه های تکفیری در منطقه با تاریکی و نابودی قرین است.


حجت الاسلام دعموش در پایان خاطر نشان کرد: قطعنامه  ای که در کنگره آمریکا ضد حزب الله صادر شد برای ضربه زدن به مقاومت بوده و این قطعنامه یک دشمنی و ظلم جدید آمریکا به مردم منطقه و به ویژه لبنان است. این قطعنامه بهای التزام به خط مشی مقاومت و مبارزه با گروه های تکفیری به عنوان ابزار آمریکا در منطقه است./1321/ب902/د

ارسال نظرات