۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۳۰۵۰۸۸
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

مبارزه با تروریسم باید به عنوان یک باور دینی نهادینه شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان به کشورهای غربی حامی تروریست های تکفیری هشدار داد که باید از وضعیت کنونی فرانسه عبرت بگیرند.
شيخ حسن عبدالله مسؤول فرهنگي جنبش امل لبنان در ديدار با سران ارتش لبنان

  

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن عبدالله، مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش این کشور گفت: گروه های تکفیری با زبان قتل و خونریزی، تحت عنوان دین وارد میدان شده اند. بین  دین و اقدامات ضد بشری این افراد نمی توان هیچ سنخیتی تصور کرد.

 

وی افزود: گروه های مخالف سوری که همان تکفیری های تروریستی هستند با حمایت غرب و آمریکا به حیات پر از ظلم خود ادامه می دهند. حامیان غربی تکفیری ها بدانند که به زودی آتش فتنه این تروریست ها به این کشورها نیز می رسد.

 

این روحانی لبنانی به ادعای برخی کشورهای غربی مبنی بر مبارزه با داعش پرداخت و گفت: این کشورها تنها به دنبال تامین منافع خود هستند و ادعای مبارزه با این گروه ها نیز بهانه ای برای حضور آنها در منطقه و حفظ منافعشان است.

 

حجت الاسلام عبدالله تصریح کرد: حوادث اخیر فرانسه نشان می دهد که تروریسم حد و مرز نمی شناسد و باید با آن به عنوان یک تهدید برای کل بشریت برخورد کرد.

 

مسؤول بخش فرهنگی جنبش امل لبنان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با تروریسم و گروه های تکفیری برای آحاد جامعه باید به عنوان یک باور دینی تلقی شود و در اینصورت است که مسلمانان و مردم منطقه هیچ گاه از مبارزه با افراط گرایان دست برنخواهند داشت./1321/902/ک

ارسال نظرات