۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۰۵۳۸۷
وزیر صنعت لبنان:

وقایع پاریس مایه عبرت حامیان تروریسم در منطقه شود

خبرگزاری رسا ـ وزیر صنعت و کشاورزی لبنان به کشورهای حامی تروریست هشدار داد که در صورت استمرار حمایت از تکفیری ها، آتش فتنه تروریسم به کشور آنها نیز کشیده خواهد شد.
الحاج حسن

 


به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن، وزیر صنعت و کشاورزی لبنان، در مراسم فارغ التحصیلی جمعی از دانشجویان دانشگاه های لبنان، مشکل اصلی منطقه را تروریسم دانست و گفت: کشورهای زیادی هستند که در پروژه حمایت از تروریسم در منطقه ما شریک هستند.

 

وی افزود: حامیان تروریسم و گروه های تکفیری پس از عملیات های تروریستی که در مناطق مختلف و به ویژه فرانسه انجام شد باید عبرت بگیرند و بدانند که در صورت استمرار حمایت خود از این گروه ها آتش فتنه در کشور آنها نیز شعله ور خواهد شد.

 

این مقام مسؤول در لبنان تاکید کرد: تروریست هایی که از کشورهای غربی عضو داعش شده اند روزی به کشور خود بازمی گردند و به فتنه افروزی پرداخته و دست به اقدامات تروریستی می زنند. کشورهای غربی به سودای کسب منافع از تروریست حمایت کردند اما به زودی به اشتباه خود پی خواهند برد.

 

الحاج حسن تصریح کرد: کشورهایی که به خاطر طمع از گروه های تکفیری حمایت کردند، امروز به دنبال راه حلی برای مقابله عناصر تروریستی هستند که معلوم نیست در کدام نقطه از کشورشان کمین گرفته اند.


وی در پایان از نیروهای اطلاعاتی نظامی لبنان به دلیل دستگیری عوامل انتحاری و تروریستی در خاک لبنان قدردانی کرد و گفت: تمام عناصر تروریستی تکفیری باید تاوان جنایت هایی که مرتکب شده اند را بدهند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات