۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۳۰۵۷۴۲
عضو ارشد حزب الله:

انتفاضه سوم آتش فتنه افروزی آمریکا و اسرائیل را خاموش خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول پرونده فلسطین حزب الله لبنان ضمن حمایت از فلسطینیان تاکید کرد که انتفاضه سوم آتش فتنه آمریکا و اسرائیل را خاموش می‌سازد.
حسن حب الله نماينده سابق پارلمان و عضو حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن حب الله مسؤول پرونده فلسطین در حزب الله با حضور در مراسم نشست همبستگی در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین تاکید کرد که موضوع همبستگی با فلسطین منحصر به روز خاصی نیست.


حب الله با بیان آنکه حزب الله لبنان همواره حامی فلسطین بوده و خواهد ماند، افزود: تا زمانیکه اسرائیل تحت اشغال و سیطره صهیونیسم است، همگان باید در هر روز و هر ساعتی با مردم فلسطین همبستگی خود را اعلام کنند.


وی خاطر نشان کرد: جامعه بین الملل که در سازمان ملل متحد تجسم یافته است، هیچ اقدامی را در بازگرداندن حقوق ملت مظلوم فلسطین به آنان انجام نداده و تنها به صدور بیانیه‌ها و پیشنهاد‌اتی که هیچکدام از آنان از سال 1948 تا به امروز عملی نشده‌اند، بسنده کرده است.


این مقام مسؤول با تاکید بر آنکه جامعه فلسطینی باید بر خدا، بر خود و بر حمایت‌های محور مقاومت نظیر لبنان تکیه کند، مبارزان فلسطینی را به ادامه مبارزات و دستیابی به پیروزی نهایی و آزادی کامل فلسطین تشویق کرد.


عضو ارشد حزب الله لبنان تصریح کرد: چشم امید همگان برای آزادی فلسطین به شما جوانان است. این انتفاضه، آتش فتنه‌ای که آمریکا و اسرائیل در منطقه برافروخته را خاموش می‌سازد. اسرائیل امروز بسیار ناتوان‌تر از قبل شده است بنابر این تانک‌ها و تجهیزات نظامی‌اش در برابر ملتی شجاع و قوی تاب مقاومت ندارد./981/ب902/ک

ارسال نظرات