۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۳۰۶۵۸۱

کمک های مالی مسلمانان آمریکا به قربانیان تروریسم

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان آمریکا در ابتکاری اقدام به جمع آوری کمک های مالی برای بازماندگان عملیات تروریستی کالیفرنیا کردند.
گروه مسلمانان ضد تروريسم در کاليفرنيا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تعدادی از خانواده‌های مسلمان آمریکایی برای ابراز همدردی با بازماندگان حملات تروریستی کالیفرنیا، اقدام به جمع آوری کمک های مالی برای آنان کردند.

 

گروه مسلمانان سن برناردینو که دو روز بعد از حادثه، 30 هزار دلار کمک مالی برای بازماندگان این حمله تروریستی جمع آوری کرده است، در نظر دارد لااقل 50 هزار دلار برای نیازهای ضروری این افراد فراهم کند.

 

این گروه در بیانیه خود بیان کرده است که اگر کمک‌های جمع آوری شده به 50 هزار دلار برسد، حتی می توان برخی از نیازهای دراز مدت خانواده های بازماندگان را برآورده ساخت.

 

این پروژه که روز جمعه به ابتکار فیصل قاضی رییس گروه خیریه مایندز و نیز طارق المسیدی از کارآفرینیان برجسته مسلمان راه اندازی شد، مورد استقبال سایر گروه های مسلمان آمریکا از جمله شورای روابط اسلام و آمریکا و شورای اسلامی جنوب آمریکا قرار گرفت.

 

شایان ذکر است که مسلمانان آمریکا از جمله اولین افرادی بودند که حملات تروریستی سن برناردینو را محکوم کرده و هرگونه ارتباط آن با اسلام را رد کردند.

 

در این حمله که سه روز پیش از سوی وابستگان گروه تروریستی داعش در سن برناردینو کالیفرنیا انجام شد، 14 نفر کشته و 17 نفر زخمی شدند./847/ب902/ک

ارسال نظرات