۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۳۰۶۹۰۱

آیت الله نجفی بر حفظ وحدت و دوری از هر گونه تفرقه تاکید کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف در دیدار با تعدادی از مردم تونس خواستار حل مشکلات و اختلاف‎های بین مسلمان شد و بر حفظ وحدت و دوری از هر گونه تفرقه تاکید کرد.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف امروز در دفتر خود با تعدادی از فعالان فرهنگی و مردم تونس دیدار و گفت‎وگو کرد.


وی در این دیدار حل مشکلات و اختلاف‎هایی که سبب ایجاد فتنه و شعله ور شدن آتش نفاق و خشم بین مسلمان گشته است را خواستار شد.

 

 آیت الله نجفی تاکید کرد که دشمنان با ترسیم نقشه‎های درپی ایجاد اختلاف در بین مسلمانان و ضربه به وحدت بین مسلمانان هستند.


وی تنها راه حل خنثی سازی نقشه‎های کینه توزانه دشمنان را تمسک به ایمان حقیقی و گسترش محبت و صلح در جامعه دانست و افزود: مسلمانان باید به احکام اسلامی و مبانی دینی ملتزم باشند و از فعالیت‎هایی که سبب نفاق و اختلاف در بین مسلمانان می‌شود، جلوگیری کنند.


این مرجع تقلید در پایان  ضمن آرزوی هدایت مردم به راه راست و گسترش صلح در جهان به تعدادی از سوالهای شرعی حاضران پاسخ داد.


حضرت آیت الله نجفی همچنین شب گذشته ضمن شرکت در تشییع جنازه دو تن از شهدای بسیج مردمی در دفتر خود در نجف برای آنان نماز میت خواند.


در این مراسم تعدادی از اعضای بسیج مردمی، طلاب و مردم مومن عراق نیز حضور داشتند./994/ب902/ک

ارسال نظرات