۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۳۰۷۳۷۵

مجموعه «ادبیات کودک و نوجوان» رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مجموعه‌ 10 جلدی «ادبیات کودک و نوجوان» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی می‌شود.
مجموعه‌ 10 جلدي «ادبيات کودک و نوجوان»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ی 10 جلدی «ادبیات کودک و نوجوان» را روز دوشنبه 23 آذر در مراسمی با حضور نویسندگان این مجموعه رونمایی می‌کند.

 

این آثار با هدف آشنایی مخاطبان عمومی همچون مربیان، آموزگاران و علاقه‌مندان، با موضوع‌های مختلف ادبیات کودک و نوجوان به رشته تحریر در آمده است.

  

در میان نویسندگان این مجموعه، نام‌هایی مانند فرشته مجیب، مهدی حجوانی، معصومه انصاریان، محمدعلی بنی‌اسدی، علی‌اصغر سیدآبادی، کمال پولادی، اسدالله شعبانی، حسین بکایی و محمد حسینی به چشم می‌خورد که آثارشان را در قالب‌های کوتاه تألیف کرده‌اند.

 

«جستاری پیرامون شعر کودک در ایران»، «عناصر داستان در داستان کودک و نوجوان» «سیری در سرویراستاری»، «راهنمای شیوه‌های نقد ادبی»، «تصویرگری کتاب کودک»، «مقدمه‌ای بر مخاطب‌شناسی»، «مروری بر پیشینه ادبیات کودک و نوجوان»، «نحوه کاربردهای ادبیات کودک و نوجوان»، «مروری بر انواع ادبیات کودک و نوجوان»، «ویرایش و اهمیت آن در آثار کودک و نوجوان» عنوان‌‌‌‌ کتاب‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

 

این مراسم با حضور نورا حق‌پرست مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون، معصومه انصاریان دبیر این مجموعه و جمعی از نویسندگان این آثار برپا می‌شود.

 

این آیین ساعت 10 صبح روز دوشنبه 23 آذر 1394 در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد./998/د102/ق 

منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارسال نظرات