۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۰۷۵۳۶
عضو ارشد حزب الله لبنان:

عربستان سعودی کشوری تجاوزگر و حامی تروریسم است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان همکاری گسترده ارتش با نیروهای مقاومت را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این همکاری جبهه دفاعی لبنان را بیش از پیش تقویت کرده است.
حجت الاسلام سيد هاشم صفي الدين، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبودی که از سوی این حزب در حسینه امام خمینی (ره) در شهر بعلبک برگزار شد، گفت: عملیات مقاومت در منطقه عرسال ادامه خواهد داشت و گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر گروه های تکفیری هدف اصلی نیروهای مقاومت هستند.

 

وی افزود: مقاومت در این مناطق با تمام توان به وظیفه خود عمل می کند و اقدامات جبهه النصره پس از آزادی نظامیان لبنانی نمی تواند وجهه این گروه تروریستی را در اذهان مردم به یک گروه خیریه تبدیل کند.

 

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: عملیات مقاومت با همکاری گسترده با نیروهای امنیتی اطلاعاتی لبنان و ارتش صورت می گیرد و این همکاری دستاوردهای ارزنده ای را در پی داشته است.


این روحانی لبنانی تصریح کرد: حضور ارتش، مقاومت و حمایت مردمی در یک دایره جبهه دفاعی کشور را در برابر گروه های تروریستی تقویت کرده است.

 

سید صفی الدین وظیفه اصلی محور مقاومت را ایستادگی در برابر دشمنان تکفیری در مناطق مختلف سوریه دانست و اظهار داشت: تاکنون نتایج بسیار خوبی در سوریه به دست آمده است که نوید بخش امید است. مذاکره درباه حل مشکلات کشورهای منطقه از جمله سوریه، یمن و عراق بدون حضور محور مقاومت امکان پذیر نیست.

 

وی با بیان اینکه لبنان مقاومت یک حزب سیاسی نیست، گفت: محور مقاومت در تلاطمات سیاسی و بر مبنای مصالح شخصی تغییر موضع نمی دهد و در پی خوش خدمتی به کشورهای ابر قدرت نیست.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله در پایان عربستان را یک کشور تجاوزگر خواند و خاطر نشان کرد: عربستان سعودی نقش مستقیم در به وجود آمدن گروه های تروریستی در منطقه دارد و از حمایت مالی و تسلیحاتی و سیاسی این گروه ها دریغ نمی کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات