۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۳۰۸۵۷۱

جامع‌ترین مجموعه از رهنمودهای رهبر انقلاب درباره بصیرت

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسؤول موسسه آوای بینش از انتشار چاپ دوم کتاب «مه شکن» کامل‌ترین مجموعه از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره بصیرت در آستانه 9 دی خبر داد.
کتاب مه شکن با محوريت بيانات رهبري در خصوص بصيرت

 

حجت‌الاسلام رضا مطهری، مدیر مسؤول موسسه آوای بینش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: کتاب مه شکن؛ برای اولین بار در مردادماه 1394 با مجوز رسمی از موسسه انقلاب اسلامی منشر شده بود که در آستانه روز 9 دی، روز بصیرت و استقامت مردم ایران تجدید چاپ می‌شود.


وی با بیان موضوع این کتاب، افزود: این کتاب در حقیقت کامل‌ترین مجموعه از رهنمودهای رهبر انقلاب درباره بصیرت است، که به همت جمعی از همکاران این موسسه منتشر شده و مشتمل بر 12 فصل با موضوعاتی بر محور بصیرت است.


مدیر مسؤول موسسه آوای بینش در ادامه به تشریح فصول متعدد این کتاب پرداخت و گفت: جایگاه و اهمیت بصیرت، انواع بصیرت، ضرورت تقویت بصیرت، عوامل تأثیرگذار بر بصیرت، موانع بصیرت، نتایج بصیرت و بی‌بصیرتی را می‌توان از جمله موضوعات مورد بحث در این مجموعه عنوان کرد.


وی با اشاره تفصیلی به موضوعات کتاب «مه شکن»، افزود: بصیرت بخشی، الگوهای بصیرت و بی‌بصیرتی، بصیرت و فتنه، بصیرت و دشمن، بصیرت و انتخابات، وضعیت کنونی بصیرت در ایران به‌تفصیل موردبحث و بررسی قرار گفته است.


مدیر مسؤول موسسه آوای بینش با اشاره به فصل‌های مهم این کتاب، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین فصول کتاب فصل دوم آن است که در آن عوامل تأثیرگذار بر بصیرت مورد بررسی قرار گرفته است، در این فصل 16 عامل مؤثر در افزایش بصیرت از زبان رهبر معظم انقلاب آورده شده است.


وی با اشاره به فصل مهم دیگری از این کتاب؛ فصل سوم که مربوط به موانع بصیرت است، افزود: در این فصل، شش مانع مهم در حصول بصیرت به‌صورت جامع و کامل موردبحث قرارگرفته و بیانات رهبر معظم انقلاب دراین‌باره آورده شده است.

 

حجت‌الاسلام مطهری، ادامه داد: در کتاب مه شکن همه پیام‌ها و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، در طول سال‌های 1368 تا پایان سال 1393 به‌صورت نقل‌قول مستقیم از زبان رهبرى معظم انقلاب اسلامى بیان‌شده و هیچ‌گونه دخل و تصرفی در بیانات ایشان صورت نگرفته است.


وی در پایان گفت: این کتاب، امسال برای دومین بار با قیمت 000/50 ریال در 160 صفحه از سوی انتشارات عاصم منتشر می‌شود و نهادها و ترجمان‌های انقلابی، اعضای ستاد گرامیداشت 9 دی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مؤسسات فرهنگی برای تهیه کتاب با تخفیف ویژه می‌توانند از طریق شماره 09145874352 و یا فروش اینترنتی کتاب
www.ketab.ir/asemاقدام کنند./854/ت302/ق

ارسال نظرات