۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۳۰۹۲۶۴
جبهه عمل اسلامی لبنان:

بسیاری از دولت‎ها از اندیشه افراط‎گرایی حمایت می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان توسعه دامنه فعالیت حاملان اندیشه تکفیری را نگران کننده خواند.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان، با صدور بیانیه ای، نسبت به گسترش دامنه فعالیت حاملان اندیشه تکفیری و افراطی هشدار داد و بیان کرد: متاسفانه بسیاری از دستگاه های حکومتی و سازمان های رسمی در کشورهای مختلف در مسیر نهادینه سازی اندیشه افراط گرایی اقدام می کنند.


در این بیانیه آمده است: گروه های تکفیری چهره ای از اسلام را به جهانیان معرفی می کنند که کاملا با چهره حقیقی اسلام ناب در تضاد است. اقداماتی که تکفیری ها در گزاره های اسلامی کرده اند چیزی جز انحراف و گمراهی نیست و نتیجه ای جز خشونت و کشتار در بر نخواهد داشت.


این جبهه بر ضرورت تمسک به اصل وحدت در کشورهای اسلامی تاکید کرد و افزود: در این مسیر باید در خط مشی مقاومت اسلامی گام برداشت و این محور تا آزادسازی کامل سرزمین ها اشغالی فلسطین به مبارزه خود با رژیم صهیونیستی و مزدوران تکفیری آن ادامه خواهد داد.


در پایان این بیانیه به اقدامات تروریستی واقع شده در نیجریه اشاره شده و آمده است: جنایتی که در این کشور از سوی ارتش آن رخ داد هدفی جز ضربه زدن به جنبش اسلامی نیجریه ندارد. مردم نیجریه باید هوشیار باشند و بدانند که سود برنده اصلی در این میان رژیم ستمگر صهیونیستی است./1321/ب903/د

ارسال نظرات