۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۳۱۰۶۴۱

آیت الله حکیم نسبت به کارشکنی در سازمان‎های امنیتی هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با تعدادی از اعضای نیروهای مسلح و امنیتی خاطرنشان ساخت: نیروهای مسلح و سازمان‎های امنیتی به دور از هرگونه ماجراجویی و کارشکنی به دفاع از مردم و مقدسات عراق بپردازند.
حضرت آيت الله سيد محمد سعيد حکيم از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف امروز در دفتر خود با تعدادی از اعضای نیروهای مسلح و امنیتی دیدار  کردو در جریان آخرین وضعیت نظامی عراق قرار گرفت.


حضرت آیت الله حکیم در این دیدار خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و سازمان‎های امنیتی به دور از هرگونه ماجراجویی و کارشکنی به دفاع از مردم و مقدسات عراق بپردازند.


وی افزود: عراق این روزها بیشتر به امنیت و حفظ کرامتش محتاج است تا مانند غنیمتی در دستان جریان تروریستی داعش قرار نگیرد.


این مرجع تقلید، مسلح بودن مجاهدان عراقی به اسلحه عقیده و ایمان در دفاع از این کشور را مایه مسرت و خوشحالی دانست و بر پیروزی آنان بر دشمنان تاکید کرد.

 

وی همچنین با تعدادی از جوانان کویتی که در یکی از همایش‎های فرهنگی وابسته به موسسه الانوار الثقافیه در نجف اشرف شرکت کرده بودند، دیدار کرد.


حضرت آیت الله حکیم در این دیدار به بررسی وضعیت فرهنگی شیعیان کویت پرداخت و برای توفیق و پیروزی آنان دعا کرد.


وی با سید جعفر موسوی، رییس جدید آستان مقدس حسینی (ع) دیدار کرد و خاطرنشان ساخت: اخدمت خادمان به زائران بر اساس عقیده و ایمان موجب افزایش سعادت و برکت در دنیا و آخرت آنان می شود./994/ب902/د

ارسال نظرات