۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۳۱۰۷۸۳
جنبش توحید اسلامی لبنان:

آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت پرده انفجار استانبول هستند

خبرگزاری رسا ـ جنبش توحید اسلامی لبنان انفجار تروریستی استانبول ترکیه را محکوم و از آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان پشت پرده آن یاد کرد.
جنبش توحيد اسلامي لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش توحید اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی واقع شده در استانبول ترکیه را محکوم و بیان کرد: کشورهای اسلامی باید برای مقابله با اقدامات تروریستی جنون آمیز عناصر تکفیری که موجب ریخته شدن انسان های بی گناه می شود، چاره اندیشی کنند.


در این بیانیه آمده است: گرداننده اصلی این اقدامات ترویستی، رژیم صهیونیستی و آمریکا است که تلاش دارند با به آشوب کشیدن منطقه به منافع استعماری خود دست پیدا کنند. متاسفانه کشورهای منطقه به بازار پرسودی برای فروش سلاح های کشورهای غربی تبدیل شده اند.


این جنش در بیانیه خود آورده است: ایجاد تنش قومی و اختلاف افکنی میان مسلمانان جزء اصلی برنامه های کشورهای استعمارگر برای از بین بردن امنیت منطقه و توسعه سلطه گری در آن است.


جنبش توحید اسلامی در پایان از کشورهای اسلامی خواست که با تفاهم و همکاری جبهه متحدی را در برابر دشمنان اسلام ایجاد کنند و تاکید کرد: نتیجه همکاری بین کشورهای اسلامی بر خلاف همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی، بسیار به سود مسلمانان خواهد بود./1321/ب903/د

ارسال نظرات