۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۳۱۰۹۷۱
نماینده پارلمان لبنان:

مخدوش کردن چهره ایران و حزب الله پروژه اصلی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان مخدوش کردن چهره حزب الله و ایران را از برنامه های اصلی دشمنان اسلام دانست.
حسين الموسوي نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی، نماینده و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان، در پیامی اولویت اول دستگاه سیاسی کشور را مقابله با پروژه های خصمانه صهیونیستی و تکفیری دانست و گفت: دشمن بر اساس نقشه راه آمریکا پروژه فتنه افروزی را در منطقه پیش می برد.

 

وی تاکید کرد: دولتمردان لبنان نباید برای حل مشکلات داخلی، چشم امید به بیگانگان داشته باشند. کشورهای بیگانه همواره به دنبال منافع و مصالح خود بوده و کمکی به بهبود اوضاع مردم رنجدیده کشور نمی کنند.

 

موسوی افزود: گفت‌وگوها در لبنان زمانی ارزش خود را نشان می دهد که به نتیجه برسد و منجر به اصلاحات در نظام سیاسی و مبارزه با فساد ادرای شود. از سرمایه های ملی کشور به صورت بهینه استفاده شود و اقتصاد ما سر وسامان پیدا کند.

 

این مقام مسؤول در لبنان اظهار داشت: تمام اهتمام دشمن برای رسیدن به اهداف شومش مبنی بر اختلاف افکنی میان شیعیان و اهل سنت است. رسانه های دشمن سعی می کنند با استفاده از هر ابزاری چهره اسلام را مخدوش کنند و این دین رحمانی را یک دین خشن جلوه دهند.

 

نماینده پارلمان لبنان در پایان خاطر نشان کرد: تصویر چهره مخدوش از ایران و حزب الله از پروژه های اصلی دشمن بوده که امری غیر قابل قبول است. کسی نمی تواند منکر حمایت ایران از محور شریف مقاومت شود و دستاورهای ارزنده حزب الله را نادیده بگیرد. /1321/ب903/د

ارسال نظرات