۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۳۱۰۹۷۹
عضو ارشد حزب الله لبنان:

صهیونیست‎ها برای غافل نگه داشتن جهان عرب از فلسطین هزینه زیادی کرده‎اند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان اقدامات تروریستی واقع شده در منطقه را با هدایت کشورهای استعمارگر غربی دانست.
حجت الاسلام سيد ابراهيم امين السيد، رييس شوراي سياسي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان پس از دیدار با اسامه سعد، دبیرکل سازمان همکاری مردمی لبنان مستقر در صیدا، در سخنانی شهر صیدای لبنان را خاستگاه مردان مقاومی توصیف کرد حقیقت جهاد را در صفحات تاریخ رقم زدند.

 

وی در ادامه افزود: تمام اقدامات ترویستی و انفجارهای انتحاری که در منطقه به وقوع می پیوندد به سود رژیم صهیونیستی بوده و با هدایت کشورهای استعمارگر صورت می پذیرد.

 

این روحانی لبنانی افزود: رژیم صهیونیستی برای همسو کردن اوضاع منطقه با خواسته های خود هزینه زیادی کرده است تا بتواند افکار عمومی و جهان عرب و جهان اسلام را از قضیه فلسطین منحرف کند.

 

سید ابراهیم امین السید تاکید کرد: در حالی که کشورهای عربی منطقه در خواب غفلت به سر می برند، تنها مقاومت است که در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی ایستادگی می کند و نمی گذارد این رژیم غاصب به اهداف شوم و استعماری خود برسد.

 


عضو ارشد حزب الله در پایان، اختلافات داخلی کشورهای اسلامی را عامل ایجاد خلل در صفوف اتحاد مسلمانان دانست و از مسؤولان کشورهای اسلامی و عربی خواست با هوشیاری ضمن کنار گذاشتن اختلافات و حل و فصل مسالمت آمیز آنها، راه نفوذ و مقابله دشمنان تکفیری و صهیونیستی را مسدود کنند./1321/ب903/د

ارسال نظرات