۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۳۱۲۵۰۹
وزیر صنعت لبنان:

عملیات انتحاری نتیجه اندیشه تکفیری در مدارس برخی کشورهای عربی است

خبرگزاری رسا ـ یک مقام مسؤول در لبنان از اشاعه افکار فاسد تکفیری در مدارس برخی کشورهای عربی ابراز تاسف کرد.
الحاج حسن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن، وزیر صنعت و کشاورزی لبنان در مراسم یادبود شهید احمد محمد طبیخ، یکی از فرماندهان ارتش این کشور، گفت: کشورهایی که قول همکاری و حمایت از لبنان را داده بودند، تمام عهدهای خود را فراموش کردند.


وی افزود: باید از کشورهایی که مدعی هستند از اعطای محموله های حمایتی تسلیحاتی به لبنان عاجزند پرسید که چگونه قادر به تامین انواع سلاح برای گروه های تروریستی هستند؟ چرا برای حمایت مالی از عناصر تکفیری مشکل مالی نیست اما برای حمایت از لبنان این مشکل مطرح می شود؟

 

این مقام مسؤول در لبنان تاکید کرد: کشورهای که الان در صدر کشورهای حمایت کننده تروریست های تکفیری هستند، عقاید فاسد این گروه ها را در مدارس و مساجد خود به جوانان تعلیم می دهند که نتیجه آن صدها عملیات انتحاری است که منجر به ریخته شدن خون هزاران افراد بی گناه شده است.


الحاج حسن در ادامه به اقدامات ارزنده ارتش لبنان و مقاومت اشاره و خاطر نشان کرد: مبارزه با تکفیری ها باید تا نابودی کامل آنان ادامه داشته باشد و همچنین از حمایت مالی و تسلیحاتی کشورهای حامی تروریسم درمنطقه جلوگیری شود.


وزیر صنعت لبنان در پایان خاطر نشان کرد: دشمن تکفیری نه به سنی رحم می کند و نه به شیعه، نه برای مسلمان احترامی قایل است و نه برای مسیحی و تنها هدف او خدشه دار کردن وجهه اسلام است./1321/ب902/د

ارسال نظرات