۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۳۱۴۷۱۰
یکی از علمای اهل سنت لبنان خواستار شد؛

تشکیل جبهه جهانی عربی ـ اسلامی جهت مبارزه با گروه‎های تکفیری

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح ووحدت اسلامی لبنان دستاوردهای ارزنده ارتش لبنان در مبارزه با تکفیری ها را تبریک گفت.
ماهر عبدالرزاق، از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح  ووحدت لبنان در پیامی، پیروزی ارزشمند ارتش لبنان در انهدام گروه تکفیری وابسته به داعش در منطقه عرسال را تبریک گفت.


وی افزود: حمایت همه جانبه از ارتش و نیروهای امنیتی نظامی برای نابودی کامل گروه های تکفیری بر همگان لازم است. همکاری ارزنده ارتش و مقاومت اسلامی در منطقه عرسال برای مبارزه با گروه های تکفیری و نابودی آنها بسیار حائز اهمیت است. نیروهای ارتش و مقاومت تمام تحرکات دشمن تکفیری و صهیونیستی را رصد می کنند و آماده مقابله با هرگونه اقدام تروریستی هستند.


این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا با تفرقه افکنی و تشدید اختلافات مذهبی فضای وحدت داخلی را در هم شکند، ارتش بدون توجه به تلاطمات داخلی به دفاع از کشور می پردازد که این مساله جای قدردانی دارد.


رییس حزب اصلاح ووحدت لبنان در پایان خاطر نشان کرد: تشکیل یک جبهه اسلامی عربی در سطح بین الملل برای مبارزه با گروه های تکفیری امری ضروری است. این جبهه باید تا ریشه کن شدن کامل گروه های تکفیری و استقرار امنیت در کشورهای منطقه به کار خود ادامه دهد./1321/ب903/د

ارسال نظرات