۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۳۱۶۶۸۱
مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان:

مسؤولان کشورهای عربی از تجارب ارزنده انقلاب اسلامی ایران بهره گیرند

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنانی تاکید کرد که امام موسی صدر با شناخت عمیقی که نسبت به دو جبهه مقاومت و صهیونیست ها داشت، مسیر مبارزه با اندیشه صهیونیسم را تبیین کرد.
شيخ حسن عبدالله مسوول فرهنگي جنبش امل لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عبدالله، مسوؤل فرهنگی جنبش امل لبنان در دیدار با سامی عزالدین، شهردار شهر باریش این کشور گفت: امام موسی صدر به خوبی به مقابله تاریخی بین مقاومت و ستمگران صهیونیستی واقف بود. وی به خوبی می دانست که اسرائیل از سوی ابرقدرت های جهان حمایت می شود و با هر کس که به مقابله با شهرک سازی و یهودی سازی بپردازد دشمنی می کند.
 
وی افزود: امام موسی صدر با این شناخت عمیق نسبت به اهداف شوم رژیم صهیونیستی در منطقه در گفتار و رفتار خود اصولی را برای تبیین مسیر صحیح جهان عرب در مبارزه با این پروژه های شوم پایه ریزی و ترسیم کرد.
 
این روحانی لبنانی به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و خاطر نشان کرد: 37 سال است که این انقلاب با قدرت رو به جلو می رود و ایران اسلامی در کانون اختلافات مذهبی و طایفه ای خود را حفظ کرده است. امام موسی صدر نیز با توجه به تعالیم این انقلاب توانست مسیر بصیرت را برای همگان تبیین کند.
 
شیخ حسن عبدالله گفت: امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام موسی صدر را وزیر خارجه انقلاب اسلامی ایران معرفی می کند که پایگاه آن در جل عامل لبنان است.
 
مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان در پایان تاکید کرد: همه مسؤولان لبنانی و رهبران کشورهای عربی و اسلامی باید از تجارب ایران اسلامی در مسیر انقلاب و دستاوردهای ارزنده این کشور در این زمینه بهره بگیرند./1321/ب902/د
ارسال نظرات