۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۳۲۰۰۵۶
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

اتحاد سران عرب علیه حزب الله ننگ بزرگی است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان اقدام شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر تروریستی خواندن حزب الله را به شدت محکوم کرد.
شيخ ماهر عبدالرزاق، رييس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پیامی، اقدام وزرای خارجه کشورهای عربی مبنی بر درج حزب الله در فهرست گروه های تروریستی را محکوم کرد و گفت: وزیران کشورهای عربی باید به مقاومت احترام بگذارند نه اینکه آن را تروریستی بخوانند.

 

وی افزود: مقاومت با تمام توان در برابر گروه های تکفیری و صهیونیست ها مبارزه می کند تا سران عرب در مجامع بین المللی سر خود را بالا بگیرند.

 

این عالم اهل سنت از دولت خواست که به وظیفه خود در قبال دفاع از مردم و حفظ وحدت ملی عمل کند و نسبت به این قطعنامه واکنش جدی نشان دهد، چرا که این اقدام شورا تجاوز آشکار به حقوق ملت لبنان است که به سود رژیم صهیونیستی و به ضرر مردم مظلوم فلسطین تمام خواهد شد.

 

شیخ عبدالرزاق با تاکید بر ضرورت وحدت کلمه در بین طرفها سیاسی لبنان و حفظ وحدت ملی و اسلامی و مقابله با فتنه افروزی ها، اظهار داشت: متحد شدن سران کشورهای عربی برای خدمت به رژیم صهیونیستی ننگ آور است و این اقدام با هدف ضربه زدن به مقاومتی است که اسرائیل را بارها شکست داده است.

 

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پایان گفت: این اقدامات نمی تواند در اراده پولادین مردان مقاومت خللی ایجاد کند و ما به همراه همه ملت لبنان بر تمسک به خط مشی مقاومت تاکید کرده و مقاومت را تنها گزینه مبارزه با دشمن تکفیری و صهیونیستی می دانیم./1321/ب902/د

ارسال نظرات