۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۳۲۰۱۰۰
مقتدا صدر تأکید کرد؛

تظاهرات‌ها تا پایان ضرب‌الاجل 45 روزه وارد منطقه «سبز» نخواهد شد

رهبر جریان صدر از تظاهرات‌کنندگان معترض به عدم اجرای اصلاحات در کشور خواست که تا پایان مهلت 45 روزه به دولت، این اعتراض‌ها را به منطقه امنیتی «سبز» بغداد نکشانند.
مقتدا صدر، رهبر جريان صدر عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر، امروز (پنجشنبه) از تظاهرات‌کنندگان عراقی در بغداد خواست که در تظاهرات‌های هفته جاری، وارد منطقه دولتی «الخضراء» نشوند.

 

وی از تمامی شرکت‌کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز بغداد و حمایت از طرح اصلاحات در کشور قدردانی کرد و گفت که با وجود کلیه تهدیدهای موجود برای ترور، تلاش خواهم کرد که در این تظاهرات‌ها شرکت کنم و اگر نتوانستم از شما عذرخواهی می‌کنم و التماس دعا دارم.

 

رهبر جریان صدر در ادامه افزود: سازماندهی شما در تظاهرات روز جمعه گذشته بسیار عالی بود پس به آن ادامه دهید و به کسی تعدی نکنید و به تظاهرات مسالمت‌آمیز و اعتراضی خود به اوضاع کشور ادامه دهید.

 

وی که 45 روز به دولت عراق برای اجرای اصلاحاتی جدی و ریشه‌ای در کشور مهلت داده است، از تظاهرات‌کنندگان خواسته که تا پایان این مهلت در پایتخت تظاهرات کنند، اما برخی گمان می‌کردند که در هفته جاری، این تظاهرات به منطقه امنیتی سبز نیز کشیده خواهد شد، ولی مقتدا صدر گفت: ورود به منطقه «قرمز» بغداد، در این هفته صورت نخواهد گرفت اما پس از پایان ضرب‌الاجل اعلام شده این گزینه نیز مطرح خواهد بود. من امیدوارم که این تظاهرات‌ها بدون اصلاحاتی ریشه‌ای پایان نیابد. من درک می‌کنم که شعارها و پلاکادرهای شما فقط برای عراق است و از خدا برای شما طلب خیر می‌کنم./980/ب102/د

ارسال نظرات