۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۳۲۰۱۹۲

انتقاد شدید آیت الله نجفی از فساد سیاسی در عراق

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف از فساد سیاسی و مشکلات اقتصادی در عراق به شدت انتقاد کرد.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی، از مراجع تقلید نجف اشرف در دفتر خود با تعدادی از مسؤولان و شهروندان استان میسان عراق دیدار و گفت‎وگو کرد.


وی در این دیدار بر اهمیت حمایت و تقویت نیروهای امنیتی عراق به ویژه بسیج مردمی تاکید کرد و اظهار داشت: رزمندگان عراقی پرچم پیروزی، عزت، کرامت و شهامت را در برابر جریان تروریستی داعش بالا برده اند.


حضرت آیت الله نجفی افزود: مجاهدان عراقی با قدرت در برابر دشمنان خدا، رسولان الهی، اولیا، صالحان و ملت عزیز این کشور ایستاده اند.


وی به تمجید از رشادت‎های رزمندگان در مبارزه با جریان‎های تروریستی و تکفیری پرداخت و تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از خانواد‎های شهدا از مسائل واجب و ضروری است. ما همچنین باید از مجروحان و خانواده‎های شهدا عیادت کنیم و این مساله یک واجب شرعی بر گردن ما محسوب می شود.


این مرجع تقلید فساد موجود در عراق را موجب درد و ناراحتی مرجعیت این کشور دانست و خاطرنشان کرد: سیاست حکومت‎های فاسد در عراق موجب شده است که این کشور با بحران اقتصادی بزرگی دست و پنجه نرم کند بنابراین ما باید شعار اصلاح و مبارزه با مفاسد را در راس امور خود قرار دهیم و مشکلات را از سر راه این کشور برداریم.


وی در پایان از خداوند تبارک و تعالی حفظ عراق و ملت آن را از هر گونه بلا و مشکلات خواستار شد و بر اصلاح، مبارزه با مفسدان و دشمنان این کشور تاکید کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات