۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۳۲۰۲۱۲
معاون اول رییس پارلمان عراق:

شورای همکاری خلیج فارس در حال خدمت رایگان به رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ معاون اول رییس پارلمان عراق گفت: قرار دادن نام حزب الله در لیست تروریسم، خدمت رایگان شورای همکاری خلیج فارس به رژیم صهیونیستی است.
همام حمودي، معاون رييس پارلمان عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ همام حمودی، معاون اول رییس پارلمان عراق، امروز طی پیامی قرار دادن نام حزب الله در لیست تروریسم از سوی شورای همکاری خلیج فارس را محکوم کرد.


در این پیام آمده است: حزب الله نشان دهنده اراده حقیقی و طبیعی مردم است که سازمان‎های بین المللی از فعالیت های آن به دفاع شخصی و حق خصوصی هر انسان یاد می کنند.


حجت الاسلام حمودی افزود: شورای همکاری خلیج فارس و وزیران کشورهای عربی با قرار دادن نام حزب الله لبنان در لیست جریان‎های تروریستی خدمت رایگانی به رژیم صهیونیستی انجام دادند که عواقب وخیم زیادی در جهان عرب درپی خواهد داشت.


در این پیام نوشته شده است: کشورهای عربی چشم خود را در برابر اقدام‎های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، لبنان و سوریه بسته‎ و با تاسف شدید در این بازی سیاسی خطرناک افتاده‎اند.


وی تصریح کرد: حزب الله لبنان یکی از قوی‎ترین احزاب و نیروهای مقاومت در منطقه است و هر اقدامی علیه این حقیقت آشکار به زیان کشورهای منطقه محسوب می شود.


معاون اول رییس پارلمان عراق خواستار حمایت جهانی از حزب الله و مردم لبنان شد و تاکید کرد: از اقدام شجاعانه محمد سالم الغبان، وزیر کشور عراق در محکومیت اقدام کشورهای عربی در قرار دادن نام حزب الله در لیست تروریسم و خارج شدن از جلسه تشکر و قدردانی می کنیم./994/ب902/د

ارسال نظرات