۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۲۰۲۳۰
حزب مردم فلسطین:

به‌ جای حزب‌الله باید رژیم صهیونیستی را تروریست نامید

خبرگزاری رسا ـ پس از واکنش گروه‌های مختلف فلسطینی نسبت به بیانیه اخیر شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب‌الله لبنان،‌ حزب مردم این کشور نیز این بیانیه را محکوم و اعلام کرد که این رژیم صهیونیستی است که باید تروریست نامیده شود نه حزب‌الله لبنان.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب مردم فلسطین در بیانیه ای از شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب خواست به جای تروریست نامیدن حزب الله، رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

 

برپایه این گزارش حزب مردم در بیانیه خود افزود: این تصمیم، توانمندی ملت های عرب در مقابله با اشغالگران اسرائیل و مواجهه با پروژه های توسعه طلبانه این رژیم علیه اعراب را تضعیف خواهد کرد.

 

در ادامه بیانیه گفته شده است: بهتر بود شورای همکاری خلیج فارس، تروریسمی که اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین مرتکب می شوند را محکوم کند.

 

حزب الشعب فلسطین همچنین از کشورهای جهان خواست که رژیم اشغالگر اسرائیل را به عنوان منبع تروریسم در جهان تحت فشار قرار دهند.

 

 این حزب در ادامه همبستگی خود را با حزب الله و ملت لبنان اعلام و بر استحکام روابط میان ملت های لبنان و فلسطین تاکید کرد.

 

پیش از این جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جببه خلق برای ازادی فلسطین و کمیته های مقاومت مردمی فلسطین نیز اقدام شورای همکاری خلیج فارس را محکوم کرده بودند./994/ب102/د

ارسال نظرات