۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۳۲۰۲۶۳
دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان:

امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری به وحدت کلمه نیاز دارد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان اتهام زنی شورای خلیج فارس علیه حزب الله را یک خدمت رایگان به رژیم صهیونیستی خواند.
شيخ زهير الجعيد رئيس جبهه العمل مقاوم الاسلامي لبنان

 
به گزراش خبرگزاری رسا، شیخ زهیر الجعید، دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان در دیدار با حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور و رییس مرکز مطالعات ریاست جمهوری گفت: ارتباط تاریخی اعراب و فارس ها از دیرباز عمیق بوده و این مساله در زمینه فرهنگی نتایج مثبت فراوانی داشته است.

 

وی افزود: نمی توان نقش بارز عالمان ایران و بین النهرین را در توسعه زبان عربی و علوم اسلامی انکار کرد چرا که این علما در زمینه های علمی دستاوردهای ارزنده بسیاری داشته اند.

 

این عالم اهل سنت لبنان در بخش دیگری از سخنان خود به اتهام زنی شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله اشاره و خاطر نشان کرد: این اقدامات یک خدمت رایگان به رژیم ظالم صهیونیستی است.

 

دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان تصریح کرد: امت عربی و اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت کلمه و اتحاد عملی دارد و ما باید با پرهیز از خشونت و کنار گذاشتن اختلافات، نگذاریم بستر ایجاد فتنه داخلی در کشورهای اسلامی ایجاد شود.

 

شیخ الجعید در پایان این دیدار گفت: اهتمام به قضیه فلسطین همواره در اولویت است؛ چرا که مردم مظلوم فلسطین در راه آزادی سرزمین خود شهدای زیادی را اعطا کرده و هموار در برابر اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی می کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات