۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۳۲۰۳۵۷
عضو ارشد جنبش امل:

هجمه علیه حزب الله به معنای توجیه جنایت رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان تاکید کرد که اتهام زنی شورای همکاری خلیج فارس به حزب الله، برای مخدوش کردن چهره مقاومت است.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان در مراسمی که در منطقه "الخرایب" این کشور برگزار شد، گفت: جنبش امل اقدام شورای همکاری خلیج فارس را مبنی بر تروریستی خواندن حزب الله، محکوم می کند.

 

وی افزود: این اقدام را می توان یک توجیه برای اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری دانست که سران کشورهای عربی منطقه سعی دارند این جنایت ها را نادیده بگیرند. این همان سیاستی است که مقامات رژیم صیهونیستی در قبال فلسطین و مقاومت به دنبال آن بوده اند.

 

خلیل حمدان تصریح کرد: این اقدام شورای همکاری خلیج فارس به جنایات دشمن تکفیری و صهیونیستی وجهه قانونی می دهد و در حقیقت برای ضربه زدن به محور مقاومت و مخدوش کردن وجهه آن در بین کشورهای منطقه است.

 

عضو ارشد جنبش امل به هشدارهای امام موسی صدر در مورد سازماندهی شدن تروریسم در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: تروریسم سازماندهی شده در منطقه مردان مقاوم را که به مبارزه با دشمنان اسلام می پردازند، تروریسم می خوانند و این همان هشدار امام موسی صدر است. 

 

حمدان در پایان به اوضاع داخلی لبنان پرداخت و گفت: کسانی که مخالف اقدامات ارزنده مقاومت هستند، نقش ارتش در تامین امنیت کشور را نیز زیر سوال می برند و در حقیقت به دنبال فتنه افروزی در کشور هستند. این افراد با مقاومت جنگ دارند چون این محور شریف با تمام توان در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی ایستاده است./1321/ب903/د

ارسال نظرات