۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۳۲۰۳۹۸
عضو ارشد حزب الله:

خرسندی رژیم صهیونیستی از عربستان نشان دهنده ماهیت این دولت است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که عربستان با کشتار مردم یمن تروریسم واقعی را به نشان داده است.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در مراسم جشن تکلیف دختران مرکز المهدی(عج) در منطقه صور این کشور، به جنایت های آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: عربستان سعودی با به خاک و خون کشیدن مردم یمن، تروریسم واقعی را به همه نشان داد. شهدای یمن با خون خود در تاریخ نوشتند که حکومت آل سعود، نظامی تروریستی و تکفیری است.

 

وی افزود: در محکومیت آل سعود و همپیمانان آن در شورای همکاری خلیج فارس همین بس که رژیم صهیونیستی از اقدام آنان تمجید کرد و این رژیم دیگر هیچ هراسی از کشورهای عربی به خود راه نمی دهد.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تنها از قدرت مقاومت و حزب الله می ترسد و از این رو تلاش می کند با تبلیغات رسانه ای منفی و اقدامات دیگر وجهه حزب الله را مخدوش کند.

 

شیخ نبیل قاووق اظهار داشت: امت های عربی به این باور رسیده اند که عزت و شرافت جهان عرب در گرو ایستادگی حزب الله و مقاومت اسلامی است و سید حسن نصرالله تجلی بخش این عزت و سربلندی است.


عضو ارشد حزب الله در پایان خاطر نشان کرد: لبنان با شهدایی که اهدا کرده است در دژ مستحکمی قرار دارد و می تواند در برابر دشمن تکفیری و صهیونیستی ایستادگی کند. مقاومت بدون توجه به هیاهوی تبلیغاتی دشمن در خط مشی خود سیر می کند و مورد هدف قرار گرفتن حزب الله از سوی دشمنان چیز تازه ای نیست./1321/ب902/د

ارسال نظرات