۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۳۲۰۷۴۲

یکی از علمای لبنان تشکیل جبهه یکپارچه علیه دشمنان مقاومت را خواستار شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان دستاوردهای ارزنده مقاومت را خارج از مرزهای مذهبی و جغرافیایی لبنان دانست و تشکیل جبهه یکپارچه علیه دشمنان مقاومت را خواستار شد.
شيخ ماهر حمود دبيرکل اتحاديه جهاني علماي حامي مقاومت اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت در پیامی از همه مسلمانان جهان خواست که برای ایستادگی در برابر توطئه گری های دشمنان مقاومت، جبهه واحدی را تشکیل دهند.

 

این عالم اهل سنت لبنان گفت: اقدام شورای همکاری خلیج فارس در اتهام زنی به حزب الله غیر قابل توجیه است، چرا که مقاومت با دشمن صهیونیستی در لبنان و فلسطین مبارزه می کند و دستاوردهای این محور مرزهای جغرافیایی و مذهبی را پشت سر گذاشته است.

 

وی اقدام شورای همکاری خلیج فارس را در راستای سیاست های رژیم صهیونیستی دانست و گفت: کشورهای عربی این شورا با این اقدام، خود را علنا در ردیف رژیم صهیونیستی قرار دادند، هر چند تاکنون به صورت مخفیانه در جبهه دشمن فعالیت می کردند.

 

شیخ ماهر حمود اظهار داشت: مقاومت یک نمونه کامل جهادی است که تمام موازین شرعی را در جهاد خود و در دفاع از مسلمانان داراست و این محور در هر کجا که دشمنان اسلام حضور داشته باشند با آنان مبارزه می کند.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت تصریح کرد: دشمنان مقاومت تصور می کنند که از عرب و اصالت عرب دفاع می کنند اما این ادعا یک دروغ بزرگ است چرا که اسلام بین عرب و عجم فرقی نمی گذارد و چه بسیار علمای فارس زبانی که در توسعه تمدن اسلامی نقش بسزایی داشتند./1321/ب902/د

ارسال نظرات