۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۲۱۶۲۸
عالم اهل سنت لبنان:

تغییر ماهیت جهاد به تروریسم توطئه جدید دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا والعمل لبنان تاکید کرد که شکست دشمن تکفیری و صهیونیستی در برابر مقاومت، علت اصلی اتهام زنی شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله است.
شيخ احمد القطان، رييس جمعيت العمل و قولنا لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در پیامی به اتهام زنی شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله اشاره و بیان کرد: این اقدام یک واکنش طبیعی علیه محوری است که توانسته دشمن صهیونیستی و تکفیری را شکست دهد.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: جوامع عربی و اتحادیه عرب تاکنون هیچ اقدام مفیدی به سود مردم مظلوم فلسطین انجام نداده اند. این تشکل های عربی بین المللی تنها به یک پایگاه برای اجرایی شدن تصمیمات رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه تبدیل شده اند.

 

وی افزود: تروریستی خواندن حزب الله توطئه ای علیه تمام جنبش های مربوط به مقاومت و به ویژه مقاومت اسلامی در فلسطین به حساب می آید. شورای همکاری خلیج فارس نه تنها حزب الله بلکه کل محور مقاومت را مورد هدف قرار داده است.


رییس جمعیت قولنا والعمل لبنان تصریح کرد: همه کسانی که حامی محور مقاومت هستند باید برای مقابله با توطئه دشمنان اقدام کنند. توطئه ای که دشمن قصد دارد ماهیت جهاد حقیقی را به تروریسم و افراط گرایی و خشونت طلبی تکفیری ها و صهیونیست ها را به اعتدال تفسیر کند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اقدام شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله بر لوح افتخارات این حزب افزود و جایگاه شریف مردان مقاومت را بیش از پیش روشن ساخت./1321/ب902/د

ارسال نظرات