۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۳۲۲۴۱۴
روحانی اهل سنت لبنان:

اتهام زنی علیه مقاومت نشان از شکست دشمنان در میدان عمل است

خبرگزاری رسا ـ عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان تروریستی خواندن مقاومت را نشان از کینه های سران عرب نسبت به این محور دانست.
شيخ صهيب حبلي


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد اهل سنت صیدای این کشور برگزار شد، دشمنان مقاومت را به تجدیدنظر و دوری از توهم دعوت کرد.

 

وی افزود: مقاومت برخلاف تصور دشمنان به ویژه عرب هایی که تنها به سرمایه نفت تکیه دارند، بسیار قدرتمندتر از گذشته است و دشمنان زمانی که دیدند نمی توانند در میدان عمل برابر مقاومت ایستادگی کنند، مقاومت را تروریست خواندند.

 

این روحانی اهل سنت لبنان به جنگ افروزی احتمالی رژیم صهیونستی علیه لبنان اشاره کرد و گفت: مقاومت در کنار ارتش تحرکات دشمن را رصد می کند و ملت ما با همه طوایف و قبایل خود حامی ارتش و مقاومت بوده و وحدت تنها عامل پیروزی بخش ما است.

 

شیخ حبلی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی تلاش می کند که حق بازگشتن فلسطینیان به سرزمین های خود را لغو کند و با قطعنامه های ظالمانه مساله فلسطین را به سود خود به پایان برساند.

 

وی در پایان از مردم فلسطین خواست در برابر اقدامات ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کنند و خاطر نشان کرد: وحدت بین گروه های مختلف فلسطینی و جلوگیری از نفوذ عناصر تروریستی به اردوگاه های آوارگان می تواند توطئه دشمن صهیونیستی و تکفیری را خنثی کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات