۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۳۲۳۰۶۷
با هدف عملیاتی سازی منویات رهبر انقلاب؛

انتشار فراخوان عمومی آستان قدس رضوی برای مشارکت و ایده پردازی

خبرگزاری رسا ـ فراخوان مشارکت و ایده پردازی درباره عملکرد آستان قدس رضوی، در راستای عملیاتی سازی منویات رهبر معظم انقلاب منتشر شد.
خادمان انديشه

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آستان قدس رضوی با انتشار فراخوانی از عموم دلدادگان به حریم قدسی امام رئوف علیه السلام، به‌ویژه استادان، نخبگان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی دعوت کرد، نظرات و پیشنهادات خود را درباره فعالیت های این مجموعه ارائه کنند.

این فراخوان مشارکت و ایده پردازی، با عنوان «خادمان اندیشه» و به منظور استمرار و بهبود حرکت آستان قدس رضوی در راستای تحقق رسالت و وظایف خود و عملی ساختن منویات مقام معظم رهبری مدّ ظله العالی در 4 محور اصلی منتشر شده است.

توجه به مستضعفان و مستمندان، زائر محوری، بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و ‌مدیریت منضبط فعالیت‌های اقتصادی، محورهای اصلی این فراخوان هستند.

آستان قدس رضوی از عموم دلدادگان به حریم قدسی امام رضا علیه السلام، به‌ویژه استادان، نخبگان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی دعوت کرده است، تا پایان اردیبهشت ماه نظرات و پیشنهادهای خود از طریق مراجعه به پورتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی aqr.ir ، ارسال پیامک به سامانه 30008 و ارسال پستی به اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی ارسال کنند.

یادآور می شود، آدرس پستی این اداره مشهد مقدس، خیابان آیت الله شیرازی 4 ،کوچه چهارباغ، اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی است./1308/د102/ق

 منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات