۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۳۲۳۲۳۸

کتاب موریانه­ها؛ پروژه نفوذ دشمن در جوامع مسلمان راهی بازار نشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب موریانه­ها؛ پروژه نفوذ دشمن در جوامع مسلمان به همت اتحادیه مؤسسات فرهنگی جهان اسلام منتشر شد.
کتاب موريانه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب موریانه­ها؛پروژه نفوذ دشمن در جوامع مسلمان به همت اتحادیه مؤسسات فرهنگی جهان اسلام منتشر شد.

 

در بخش نخست کتاب موریانه­ها «پروژه نفوذ دشمن در جوامع مسلمان» آمده است: سیاست آمریکا در قبال جهان اسلام در سخنرانی معروف رییس جمهور این کشور در سال 2009 در مصر و مجموع تحرکات و برنامه­ریزی­های دشمنان اسلام در قالب طرح­هایی مانند «همکارانی برای شروعی تازهPNB-» و آشنایی با عملکرد «آژانس توسعه بین­المللی ایالات متحده- USAID»، اتحادیه مؤسسات فرهنگی جهان اسلام را بر آن داشت که در این اتحادیه بر موضوع پر اهمیت چگونگی نفوذ دشمن در جوامع مسلمان شروع به مطالعه، رصد و پژوهش نماییم.

 

این دو پروژه، از مهم­ترین فعالیت­های موریانه­وار دشمنان در جوامع مختلف در عرصه دیپلماسی عمومی آمریکا به حساب می­آید. یعنی با تشکیل مؤسسات کوچک و بزرگ در کشورهای مختلف توانستند نظر بسیاری از مردم در جوامع مسلمان را با سیاست­های خودشان همسو کنند. این همان امتداد امپریالیسم است که با جلوه اجتماعی، خودش را در جوامع نشان می دهد.

 

این کتاب گزارش سه بخشی از یک نفوذ جریانی در جوامع مسلمان است: بخش اول نفوذ، تغییر سیاست­ها و راهبردهای آمریکا در مراجعه به جوامع مسلمان است که پس از متن سخنرانی اوباما، به معرفی و بررسی طرح PNB می پردازد.

 

در بخش نفوذ 2، به بزرگترین سازمان خدمت­رسان غربی یعنی USAID پرداخته شده که فعالیت­های آنها در بیش از هشتاد کشور دنیا در جریان است.

 

در بخش پایانی این کتاب، یعنی سومین مؤید برای موریانه نفوذ به معرفی شخصیت گِرِگ مورتنسون پرداخته­ شده است تا مخاطبان با جدیت جبهه باطل در فعالیت­هایش آشنا شوند.

 

وسعت فعالیت­های گِرِک و تأثیرگذاری او در آن منطقه آن حد زیاد بوده که حتی بعد از ده سال که به آن منطقه سفر کردیم، رد پاهایی از فرهنگ منتقل شده به آن منطقه وجود داشت. و مدارس زیادی(حدود دویست مدرسه) توسط این آمریکایی کوهنورد ایجاد شده­اند.

 

در بخش نخست این کتاب آمده است از زمانی که ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای فرمودند دشمن قصد نفوذ از طرق مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را دارد برآن شدیم وجیزه­ای به نام «موریانه­ها» که نشان­دهنده عملکرد دشمنان قسم­خورده اسلام حقیقی است را به جوامع مسلمان اهدا کنیم.

 

کتاب موریانه­ها «پروژه نفوذ دشمن در جوامع مسلمان» با شمارگان 1000 و در 224 صفحه به قیمت 15000 تومان به همت اتحادیه مؤسسات فرهنگی جهان اسلام منتشر شده است.

 

علاقه­مندان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره تلفن 32927149-025 تماس بگیرند./822/پ202/ق

ارسال نظرات