۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۳۲۵۰۳۰

رونمایی از کتاب «مدیریت محیط زیست در روستاها» در کنفرانس ملی حفاظت از محیط زیست

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری کنفرانس ملی «حفاظت از محیط زیست» از کتاب «مدیریت محیط زیست در روستاها» رونمایی می‌شود.
کنفرانس ملي «حفاظت از محيط زيست»

 

به‌ گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با برگزاری کنفرانس ملی حفاظت از محیط زیست کتاب «مدیریت محیط زیست در روستاها» رونمایی می‌شود.

 

قوانین محیط زیست، پسماندهای روستایی، پساب‌ها و فاضلاب‌ها، فرهنگ‌سازی و آموزش به مردم، نقش آن‌ها در محیط زیست روستاها، معرفی مطلوب منابع طبیعی و استفاده فناوری و تجهیزات نوین در حفاظت از منابع طبیعی از جمله موضوعات این کتاب است.

 

«حفاظت از آب،‌ هوا و خاک»،‌ «اقتصاد و حقوق محیط زیست»، «آموزش و فرهنگ محیط زیست» و «حفاظت در مقابل آلودگی‌های صوتی و امواج» از محور‌های اصلی این کنفرانس است. نتایج داوری مقالات ارائه شده در این همایش نیز اعلام شده است.

 

دکتر معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر محمد‌مهدی طهرانچی رییس دانشگاه شهید بهشتی، حجت‌اسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدرضا تابش، عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، دکتر سید حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، دکترشهین‌دخت مولاوردی، معاون رئس جمهور در امور زنان از سخنرانان این کنفرانس هستند. 

 

کنفرانس ملی حفاظت از محیط زیست یکم فروردین‌ماه سال جاری در دانشگاه شهید‌بهشتی برگزار می‌‌شود. دریافت، بررسی، ارزیابی مقالات تخصصی در زمینه محورهای کنفرانس، ارائه پانل‌های تخصصی با حضور دانشجویان، کارشناسان، مدیران و استادان و برگزاری کارگاه‌های مرتبط با محیط زیست از مهم‌ترین برنامه‌های این کنفرانس است./998/د102/ق  

منبع: جهاد دانشگاهی

ارسال نظرات