۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۳۲۵۳۰۶
در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می شود؛

رونمایی از 3 کتاب شرط ذخیره مالکیت، نظام مدیریت علوی و پول و بانکداری اسلامی

خبرگزاری رسا - رییس مرکز پژوهش های دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به چاپ بیش از 97 اثر در انتشارات دانشگاه، این آثار را محصول پژوهش های طلاب و اساتید این دانشگاه معرفی کرد.
نمايشگاه کتاب حوزه

علی اصغریار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا  در مشهد، درباره انتشارات و مرکز پژوهش های دانشگاه علوم اسلامی رضوی، زمان آغاز به کار این مرکز و انتشارات را از سال 1378 عنوان کرد .


رئیس مرکز پژوهش های دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به چاپ بیش از 97 اثر در انتشارات دانشگاه، این آثار را محصول پژوهش های طلاب و اساتید این دانشگاه  معرفی کرد.


وی درباره فعالیت های پژوهشی دانشگاه گفت: این مرکز در جهت گسترش امر پژوهش در رشته های آموزشی دانشگاه، به تشکیل گروههای پژوهشی جدید در زمینه های حقوق ، فلسفه و کلام اسلامی ، فقه و اصول و ترجمه مبادرت نمود و حاصل آن چاپ و انتشار مجلات مختلف علمی بوده است.


60 رتبه برتر حاصل فعالیت های پژوهشی دانشگاه


علی اصغر یار در ادامه گفت: در حال حاضر با تلاش استادان و دانشجویان دانشگاه، آثار ارزشمندی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه به جامعه علمی ارایه شده است که این آثار در جشنواره های مختلف علمی و پژوهشی بیش از 60 رتبه برتر را از آن خود ساخته اند. در زمینه نشریات علمی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی پنج مجله وزین آموزه های قرآنی، آموزه های حقوق کیفری، آموزه های فقه مدنی، آموزه های فلسفه اسلامی و پژوهشهای اجتماعی اسلامی را تقدیم جامعه علمی کشور کرده است.


وی ادامه داد: در حوزه پژوهشهای دانشجویی نیز دانشگاه ضمن پیگیری تربیت پژوهشگر در مرکز پژوهش و نیز حمایت از پایان نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی، با حمایت از انتشار چندین نشریه دانشجویی، زمینه لازم را جهت آشنایی دانشجویان با شیوه های پژوهش و نویسندگی آماده ساخته است.


وی در پاسخ به وضعیت و برنامه های مرکز پژوهش و انتشارات دانشگاه در نمایشگاه کتاب امسال تهران گفت: هنوز مکان غرفه امسال و چگونگی استقرار انتشارات در نمایشگاه کتاب مشخص نشده است، ما امسال سه عنوان کتاب جدید را با عناوین شرط ذخیره مالکیت، نظام مدیریت علوی، پول و بانکداری اسلامی در نمایشگاه کتاب رونمایی خواهیم کرد./864/ت302/ق

ارسال نظرات