۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۳۲۵۶۴۱

نصب نرم افزار تمام اطلاعات نمایشگاه کتاب تهران بر روی موبایل

خبرگزاری رسا ـ قائم‌مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از راه‌اندازی نرم‌افزار اختصاصی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای نصب روی موبایل‌های هوشمند خبر داد.
نرم افزار نمايشگاه کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم‌مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از راه‌اندازی نرم‌افزار اختصاصی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای نصب روی موبایل‌های هوشمند خبر داد و اظهار کرد: این نرم‌افزار قابل استفاده برای تمام رده‌های سنی است.

 

وی افزود: مجموعه اطلاعات، آمار، نقشه‌ها و فضاهای بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر روی این نرم‌افزار موجود است و استفاده‌کنندگان می‌توانند با استفاده از آن، فضاهای مدنظر خود را به راحتی پیدا کنند.

 

 شهرام‌نیا عنوان کرد: ایده‌های نو که منطبق با کارکرد نمایشگاه بین‌المللی کتابی تهران بوده است، با قدرت تجاری‌سازی و تولید بر روی این نرم‌افزار نصب شده است.

 

 قائم‌مقام بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به ویژگی‌های این نرم‌افزار موبایل گفت: اپلیکیشن در نظر گرفته شده، فهرست تمام کتاب‌های موجود در نمایشگاه، سالن‌ها و غرفه‌ها را در بر دارد. این نرم‌افزار به‌زودی بر روی سایت نمایشگاه کتاب تهران بارگذاری خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور، این نرم‌افزار را بر روی موبایل خود نصب کنند./998/د102/ق

منبع: ستاد خبری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظرات