۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۳۲۵۷۰۱

عضو ارشد حزب الله خواستار دریافت سلاح از ایران شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای ارشد حزب الله لبنان تأکید کرد که این کشور باید سلاح مورد نیاز خود را از جمهوری اسلامی ایران دریافت کند.
حجت الاسلام عبدالکريم عبيد از اعضاي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالکریم عبید از اعضای ارشد حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این حزب در حسینیه بیت لیف جنوبی برگزار شد، درباره دلایل گنجاندن حزب الله در لیست تروریستی از سوی برخی کشورهای عربی گفت: حزب الله به دلیل تغییر معادله آمریکایی ـ سعودی ـ ترکی و عربی از سوی شورای همکاری خلیج فارس و سازمان کنفرانس اسلامی به تروریسم متهم شده است.

 

وی افزود: این کشورها درصدد برپایی معادله جدیدی در منطقه بودند و اگر در برابر آنها نمی ایستادیم مطمئنا توطئه خود را اجرا می کردند.

 

حجت الاسلام عبدالکریم تصریح کرد: ما در حالی با قدرت در برابر این توطئه ایستادیم که برخی حاضر بودند با داعش و سایر گروه های تروریستی همکاری داشته باشند. کار آنان به جایی رسید که حتی حاضر هستند به عنوان برده تروریست های داعش فعالیت کنند.

 

وی با اشاره به خودداری عربستان از ارسال هبه نظامی به لبنان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران انبارهای سلاح را گشوده و بدون هیچ شرطی حاضر است در اختیار لبنان قرار دهد. بنابراین لبنان نیازی ندارد تا از فرانسه و آمریکا و اعراب به ویژه عربستان سعودی کمک بخواهد./980/ب903/د

ارسال نظرات