۱۱ آذر ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۳۴۰۴۷
دوم اسفند در تهران برگزار مي‌شود؛

همايش بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمين فلسفي

رسا، سرويس فرهنگي ـ همايش بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمين محمد تقي فلسفي، دوم اسفندماه، همزمان با يکصدمين سالروز تولد وي، در تهران برگزار مي‌ شود.
همايش بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمين فلسفي

به گزارش خبرگزاري رسا، همايش بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمين محمد تقي فلسفي، همزمان با يکصدمين سالروز تولد وي در تهران برگزار مي‌شود.
ستاد بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمين فلسفي با هدف پاسداشت زحمات و مجاهدت‌هاي وي در نشر فرهنگ و آموزه‌هاي اصيل اسلام با اعلام فراخواني از روحانيان، طلاب، محققان و نويسندگان براي شركت در اين همايش دعوت کرد.
علاقه مندان براي شركت در اين همايش مي‌توانند مقالات خود را در موضوعات جايگاه وعظ و خطابه در فرهنگ مردم ايران، نقش وعظ در تحولات ايران معاصر، نقش وعاظ در استحکام بنيان‌هاي ديني، نقش وعظ و خطابه در پيروزي انقلاب اسلامي، جايگاه فلسفي در نهضت امام خميني(ره)، فلسفي در اسناد ساواک و فلسفي و تحول محتوايي در سخنراني‌ها، به دبيرخانه همايش بزرگداشت وي واقع در تهران ـ خيابان دکتر شريعتي ـ پشت حسينيه ارشاد ـ خيابان ناطق نوري(زمرد) ـ بوستان کتاب ارسال کنند.
گفتني است، آخرين مهلت ارسال مقالات، خاطرات و اسناد موجود از مرحوم فلسفي پانزدهم آذرماه اعلام شده و علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به پايگاه اطلاع رساني http://www.falsafi.org مراجعه کنند.

ارسال نظرات