۰۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۳۸۰۰۴

همايش بزرگداشت يکصدمين سالگرد تولد حجت الاسلام و المسلمين فلسفي برگزار شد

رسا، سرويس فرهنگي ـ همايش بزرگداشت يکصدمين سالگرد تولد مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمين فلسفي صبح امروز با سخنراني رييس مجلس شوراي اسلامي در مرکز همايش هاي صدا و سيما برگزار شد.
همايش بزرگداشت يکصدمين سالگرد تولد حجت الاسلام و المسلمين فلسفي برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، همايش بزرگداشت يکصدمين سالگرد تولد مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمين محمد تقي فلسفي، صبح امروز، هشتم اسفندماه، در مرکز همايش‌هاي صدا و سيماي تهران برگزار شد.
دكتر غلامعلي حداد عادل، رييس مجلس شوراي اسلامي، در اين همايش با اشاره به ويژگي‌هاي مرحوم فلسفي، وي را از مبارزان انقلاب اسلامي و فردي كوشا و تأثيرگذار در عرصه تبليغ دين دانست.
حداد عادل با بيان اين‌كه مرحوم فلسفي پرچمدار تحول در عرصه وعظ و خطابه بود، اظهار داشت: وي تحولات روزگار را مي‌شناخت و با درك آسيب‌ها و نيازهاي جامعه به ارائه راه حل‌هاي نو و جديد مي‌پرداخت.
رييس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: آن واعظ توانا همواره مي‌كوشيد تا چهره‌ تازه‌اي از اسلام، قرآن و مكتب اهل بيت(ع) به مردم معرفي كند.
وي توجه به تربيت و اخلاق را از مهم‌ترين ويژگي‌هاي مرحوم فلسفي خواند و افزود: كتاب‌هاي تربيتي آن مرحوم نشان مي‌دهد كه وي مشكل اصلي جامعه را به خوبي درك كرده بود.
گفتني است، همايش بزرگداشت يکصدمين سالگرد تولد حجت‌الاسلام و المسلمين محمد تقي فلسفي صبح امروز با حضور رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، رييس مجلس شوراي اسلامي، رييس دانشگاه امام صادق(ع) و جمعي از علما، فضلا و اهل منبر و خطابه برگزار شد.

ارسال نظرات