۲۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۴۱
نماینده ولی فقیه در گلستان:

پیام انقلاب اسلامی امروز به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده است

رسا، سرویس شهرستان ها ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این‌که امروز پیام انقلاب اسلامی به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده است افزود: امروز حزب الله لبنان با رهبری سید حسن نصرالله نمونه بارز تأثیرات انقلاب اسلامی است.
آرم کتاب سال حوزهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان دیشب در همایش سی سال بیداری و وحدت اسلامی، که با حضور جمع کثیری از ائمه جمعه شیعه و سنی استان درمسجد جامع گلشن گرگان برگزارشد، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون تکیه ملت ایران به خداوند متعال دانست و گفت: ملت صلح شور ایران با رهبری امام راحل و تکلیه بر الطاف الهی توانستند با ایستادگی رژیم پهلوی را سرنگون کنند.

وی با بیان این‌که امروز پیام انقلاب اسلامی به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده است افزود: امروز حزب الله لبنان با رهبری سید حسن نصرالله نمونه بارز تأثیرات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گرگان به جنگ 33 روزه حزب الله لبنان در مقابل چهارمین ارتش قدرتمند جهان اشاره کرد و گفت: حزب الله لبنان با الهام از تفکر انقلاب اسلامی توانست رژیم صهیونیستی را زمین گیر کند.

آیت الله نور مفیدی با بیان این که حکومت پهلوی با بنیان دین در جامعه مخالف بود تصریح کرد: از بین بردن تمام مظاهردین و مذهب ملت مسلمان ایران یکی از اهداف اصلی رژیم منحوس پهلوی بود.

نماینده مردم گرگان در مجلس خبرگان رهبری همچنین به حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از برخی حکومت های اسلامی که درآن بی تفاوتی محض به مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه است اشاره کرد و گفت: نمونه ای از این جانبداری حمایت آمریکا و کشورهای غربی ازمحمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین است.

وی خاطر نشان کرد: مستکبرین به دنبال مبارزه با کشورهایی هستند که می خواهند اسلامی واقعی را در جهان رواج دهند.

استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: نمازجمعه به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی و به گفته امام (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان یکی از نعمات الهی محسوب می شود.

یحیی محمود زاده، استاندار گلستان افزود: نماز جمعه هدیه ای بودکه انقلاب به مردم داد و هدیه ای است که باعث رشد، تعالی و ترقی مردم کشور می شود.

وی همچنین از افزایش 20 درصدی اعتبار مساجد استان در سالجاری خبرداد و گفت: این اعتبار در سال گذشته سه میلیارد ریال بوده است.
ارسال نظرات