۲۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۴۲

رهبر انقلاب در پیامی به اتحادیه انجمنهای اسلامی شبه قاره هند:

رسا، سرویس سیاسی ـ رهبر انقلاب در پیامی به اتحادیه انجمن‌های اسلامی شبه قاره هند بیان داشتند: پیشرفت‌های علمی، اجتماعی و سیاسی کشور و حال و هوای شوق و همّت در میان نسل جوان نمایشگر افق‌های روشنی است که ملت ایران شایسته‌ رسیدن به آن است.
آيت الله خامنه اي/رهبر  انقلاب اسلامي

  به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در آستانه ربع قرن فعالیت اتحادیه انجمنهای اسلامی شبه قاره هند و بیست و پنجمین دوره انتخابات این اتحادیه که با حضور نمایندگانی از دانشجویان ایرانی از سراسر کشور هند در 25 و 26 بهمن برگزار شد، پیامی صادر فرمودند.
متن این پیام که توسط حجت الاسلام محمدعلی نظام زاده نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی آسیا و اقیانوسیه در مراسم اختتامیه این دوره قرائت شد به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
دانشجویان عزیز
هر چه زمان به پیش میرود، امید ملت ایران به نسل جوانِ درس خوانده و بالنده اش بیشتر میشود. جوانان این ملت در همه‌ی میدانها توانسته اند برتریها و درخشندگیهای خود را به اثبات برسانند. سیاست دشمنانِ ایران آزاد و سرافراز، در دورانهای گذشته، از کار انداختن بازوی جوان کشور بوده است؛ با وسوسه های نومیدساز، با کشاندن به بیهودگی و فساد، و با بسیاری ترفندهای دیگر. این سیاست در دوران پس از انقلاب اسلامی نیز ادامه یافته و ابزارهای پیشرفته ی ارتباطات به کمک آن شتافته است. ولی همّت و مسئولیت شناسی جوانان انقلاب نگذاشته است دشمنان ایران به هدف برسند. پیشرفتهای علمی، اجتماعی و سیاسی کشور و حال و هوای شوق و همّت در میان نسل جوان نمایشگر افقهای روشنی است که ملت ایران شایسته‌ی رسیدن به آن است.


عزیزان! با توکل به خدای حکیم و علیم و با فهم درستِ رسالتی که امروز بر دوش همه و بطور ویژه بر دوش جوانان است، راه آینده را هموار کنید. فراگیری و پژوهش و نوآوری را وظیفه بدانید، و نیازهای امروز و فردای کشورتان را در گزینش رشته های درسی و نیز در همه‌ی برنامه‌های خود در نظر بگیرید. آینده متعلق به شما است. برای ساختن آن از خداوند کمک بخواهید و همه‌ی تلاشتان را به کار برید.
سیدعلی خامنه ای
26/ بهمن/1387»

ارسال نظرات