۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۴۲۳۰۸۵
شیوخ عشایر سوریه مطرح کردند؛

روابط استراتژیک میان سوریه، ایران و حزب الله و پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی

شیوخ عشایر سوریه با اشاره به روابط استراتژیک میان با ایران و حزب الله لبنان، پیشرفت های ایران با وجود توطئه های کشورهای عربی و غربی را روزافزون توصیف کردند.
ایران، سوریه، حزب الله

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از شیوخ عشایر سوریه در دیدار با آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری که امروز در جامعه مدرسین قم برگزار شد، از حمایت های مستمر جمهوری اسلامی ایران تشکر کرده و افزودند که ملت سوریه بیش از 5 سال است با خون خود در برابر توطئه گری آمریکا ایستاده است.

 

آنان تأکید کردند که عربستان، قطر و ترکیه به حمایت نظامی و مادی و لجستیک از تروریست ها می پردازند، اما سوری ها با حمایت ایران و حزب الله لبنان و روسیه در برابر این توطئه ها ایستاده اند.

 

شیوخ عشایر سوریه با اشاره به روابط استراتژیک میان ایران، سوریه و حزب الله اظهار داشتند که دشمنان تلاش فراوانی می کنند تا روبط میان محور مقاومت را وخیم سازند اما هیچگاه در این توطئه به موفقیت نخواهند رسید.

 

شیوخ حامی نظام بشار اسد که جمعی از استادان دانشگاه و فعالان رسانه نیز در میان آنان حضور داشتند، حکمت و درایت رهبر و ملت ایران را عامل خنثی شدن توطئه دشمنان علیه این کشور عنوان و ابراز امیدواری کردند که ایران پس از توافق هسته ای بتواند به پیشرفت بیشتری دست یافته و حمایت خود را از مقاومت افزایش دهد.

 

آنان ایران را پیشگام حمایت از ملت های مستضعف جهان خوانده و تصریح کردند که رسانه های غربی و عربی وانمود می کنند که ایران کشوری عقب افتاده و افراطی است اما کسانی که به این کشور سفر می کنند، شاهد پیشرفت های شگفت انگیز ایران و کذب بودن ادعای رسانه های غربی هستند./980/ب202/د

ارسال نظرات