۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۲۳۲۰۷

حافظ کل قرآن بانوی نمونه دانشگاه کربلا معرفی شد

حافظ کل قرآن و دانشجوی دانشگاه کربلا، لقب بانوی نمونه این دانشگاه را کسب کرد.
دانشگاه کربلا


به گزارش خبرگزاری رسا، مریم علی خلف، حافظ کل قرآن و دانشجوی گروه انگلیسی دانشکده علوم انسانی دانشگاه کربلا، لقب بانوی نمونه این دانشگاه را کسب کرد.


بخش رسانه بانوان وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع)، برنامه‌‌ای تربیتی ـ آموزشی با هدف انتخاب بانوی نمونه و الگو در دانشگاه کربلا و سایر دانشگاه‌های عراق آغاز کرده است.

 

ندی جلیحاوی، مسؤول بخش رسانه بانوان وابسته به آستان حسینی در این باره گفت: نظرسنجی برای انتخاب بانوی نمونه در گروه‌های مختلف دانشکده علوم انسانی دانشگاه کربلا از جمله گروه زبان عربی، زبان انگلیسی، تاریخ، جغرافیا و علوم تربیتی و روانشناسی انجام شد.

 

در پایان نظرسنجی از دانشجویان، زینب محمد دانشجوی گروه زبان عربی و مریم علی خلف، حافظ کل قرآن و دانشجوی گروه زبان انگلیسی، لقب بانوی نمونه را کسب کردند.

 

آمال حمید سلمان از گروه تاریخ دانشکده علوم انسانی دانشگاه کربلا و سمیه مهدی از گروه جغرافیای این دانشکده نیز توانستند به این لقب دست پیدا کنند.

 

نظرسنجی برای انتخاب بانوی الگو و نمونه برای نخستین بار است که در سطح دانشگاه‌های عراق اجرا می‌شود که هدف از اجرای این طرح، حمایت از بانوان متعهد بود.

 

بنا بر این گزارش، انتخاب بانوی نمونه بر اساس اخلاق و رفتار دانشجویان دختر و میزان تعهد آن‌ها به حجاب و موفقیت در درس، توسط بخش اطلاع‌رسانی امور بانوان صورت می‌گیرد.
/994/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات