۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۴۲۴۰۶۷

رمان «لم یزرع» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از تازه‌ترین رمان بایرامی به نام «لم یزرع» با حضور چهره‌های فرهنگی و ادبی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
رمان «لم یزرع»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیین رونمایی و جشن امضای رمان «لم یزرع» نوشته محمدرضا بایرامی در پانزدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی با حضور جمعی از شخصیت‌های ادبی و سینمایی برگزار می‌شود.

 

در این نشست که با همکاری انتشارات کتاب نیستان برگزار خواهد شد، نویسنده این اثر و چهره‌های سینمایی چون کمال تبریزی (نویسنده و کارگردان)، احمدرضا درویش (نویسنده و کارگردان)، محمدعلی باشه آهنگر (نویسنده و کارگردان) و نویسندگانی چون حسین فتاحی، صادق کرمیار، قاسمعلی فراست، احمد دهقان، شهریار عباسی و رضا امیرخانی شرکت می‌کنند و یکی از بازیگران سینما با اجرای زنده موسیقی به خوانش بخش‌هایی از این رمان می‌پردازد.

 

کتاب «لم یزرع» روایتی متفاوت از جنگ تحمیلی بر ایران است و نویسنده کتاب سعی کرده با روایت داستانی از زبان شروع کنندگان جنگ خط سیر داستان را به گونه‌ای متفاوت و جذاب برای خواننده رسم کند.

 

پانزدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و مراسم رونمایی و جشن امضای این اثر با حضور نویسنده از بخش‌های این مراسم خواهد بود.

 

فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای خیابان کمیل شرقی واقع است./998/د102/ق

منبع: فرهنگسرای انقلاب اسلامی

ارسال نظرات