۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
کد خبر: ۴۲۶۲۳۴

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم ارتش گفت: برگزاری نمایشگاه در قالب بین‌المللی زمینه‌ای ایجاد می‌کند تا از برخی مسایل مانند ایران‌هراسی جلوگیری شود.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

به گزارش خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم ارتش در حاشیه بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: برگزاری نمایشگاه در قالب بین‌المللی زمینه‌ای ایجاد می‌کند تا از برخی مسایل مانند ایران‌هراسی جلوگیری شود.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب محاسن و مزایای بسیاری دارد، افزود: علاوه بر جلوگیری از ایران هراسی، این نمایشگاه، موجب رشد و افزایش اخوت برادری، برابری و مساوات میان کشور‌های منطقه می‌شود.

 

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب هرچه غنی‌تر باشد فرهنگ ایرانی به سراسر جهان ساطع می‌شود. در سال‌های گذشته کتاب‌هایی برای همه اقشار دسته‌ها و نو‌ع‌های مختلف به وفور وجود داشت اما با برخی محدودیت‌ها همراه بود.

 

امیر سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه یکی از مزایا جابه‌جایی مکان برگزاری نمایشگاه کتاب دسترسی گسترده و تنوع به فضای شهر آفتاب است، عنوان کرد: از ویژگی‌های نمایشگاه امسال در کنار دیگر عوامل خوب و ویژه برپایی آن در جوار حرم مطهر امام خمینی رحمة الله علیه بانی نظام مندی جمهوری اسلامی است.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم همچنین از علاقه خود به مطالعه کتاب گفت و یادآور شد: اغلب در جاده‌ها و در مسیر ماموریت‌های کاری، مطالعه کتاب در حوزه‌های امنیتی و دفاعی را انجام می‌دهم.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی رحمة الله علیه قرار دارد./998/د102/ق

منبع: ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

 

ارسال نظرات