۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۴۲۶۹۵۷

تقدیر آستان مقدس حسینی از رسانه‎های برتر جشنواره بهار شهادت

آستان مقدس حسینی طی مراسمی از رسانه‎های برتری که دوازدهمین جشنواره بین المللی بهار شهادت را پوشش داده بودند، تقدیر کرد.
آستان مقدس حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، آستان مقدس حسینی روز گذشته مراسم تقدیر از رسانه‎ها برای پوشش خبری و تلویزیونی دوازدهمین جشنواره بین المللی بهار شهادت را در صحن خاتم الاوصیاء در حرم امام حسین (ع) برگزار کرد.


سید افضل الشامی، معاون تولیت آستان مقدس حسینی و مدیر دوازدهمین جشنواره بین المللی بهار شهادت در این مراسم گفت: با توجه به مشکلات مختلف در عراق، این جشنواره هر ساله با قدرت و مشارکت حداکثری برگزار می شود.


وی افزود: به یاد آوردن شخصیت‎هایی که به اسلام و بشریت خدمت کردند و قدم‎های بسیاری در مسیر الهی برداشته‎اند یکی از اهداف برگزاری چنین جشنواره‎های است.


معاون تولیت آستان مقدس حسینی وضعیت جهان اسلامی را استثنائی توصیف کرد و اظهار داشت: هجمه رسانه‎ای زیادی با هدف مخدوش کردن چهره اجتماعی عراق علیه این کشور به راه افتاده است بر این اساس با برگزاری چنین همایش‎های می توان تا حدودی به شبهات و تفکرات منحرف آنان پاسخ داد.


آستان مقدس حسینی در پایان این مراسم به تعدادی از رسانه‎ها هدایایی به رسم یادبود اعطا کرد.


دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ دینی «بهار شهادت» کربلا، با شعار «الإمام الحسين (ع) مشكاة الحرية و نبراس الشهادة» (امام حسین(ع)؛ چراغ هدایت و شهادت) و با ‌همت آستان‌های مقدس حسینی و عباسی و با مشارکت اداره اوقاف شیعه و سنی عراق و سایر آستان‌های مقدس، ۲۱ اردیبهشت‌ماه مصادف با سوم ماه شعبان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و با مشارکت کشورهای اسلامی و شخصیت‌های برجسته و مهم فرهنگی و ادبی از کشورهای عربی و غیر عربی آغاز شد و پنجم شعبان به پایان رسید./994/ب903/د

ارسال نظرات