۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۲۹۳۹۳
شیخ نعیم قاسم: 

با سلاح حجاب بر دشمن پیروز می‎شویم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان از حجاب به عنوان سلاح اصلی مقاومت اسلامی در نبرد با دشمنان یاد کرد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم جشن تکلیف که از سوی جمعیت نور برگزار شد، گفت: بسیاری از مردم گمان می کنند ما به وسیله سلاح توانستیم دشمن صهیونیستی را شکست دهیم اما باید بگویم که این پیروزی ها به دلیل حجابی است که پشت سلاح قرار دارد و کودکان بر اساس آن برای مواجهه با کفر جهانی تربیت می شوند.

 

وی افزود: احترام به ما در لبنان به دلیل ایمان است و نگرش فوق العاده کشورهای عربی به ما نیز از ایمانمان نشأت می گیرد. ما به ایمانی که خداوند به امانت نزد ما سپرده است پایبند خواهیم ماند و به وسیله آن به بزرگی می رسیم.

 

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اخراج صهیونیست ها از لبنان در سال 2000 تصریح کرد: مقاومت، لبنان را از اشغال و وابستگی و ضعف به آزادی و استقلال و قدرت سوق داد و آینده جدیدی را برای نسل کنونی و آینده رقم زد. قدرت مقاومت از ملت و ارتش نشأت می گیرد و با این قدرت توانست پیروزی را بدست آورد که هیچ کشور و گروهی نتوانست علیه رژیم صهیونیستی به آن دست یابد.

 

عضو ارشد حزب الله درباره عدم حل بحران ریاست جمهوری در لبنان گفت: مشکل اینجاست که حزب مستقبل هیچ گامی برای مذاکره مستقیم با میشل عون برنداشته و به نتایج مذاکرات سابق نیز بر اساس دستور عربستان عمل نمی کند. راه حل این است که حزب المستقبل به گفت وگو با میشل عون پرداخته و به توافق برسد.

 

وی بر لزوم تصویب قانون انتخابات جدید تأکید کرد و ادامه داد: قانون دهه 60 کاملا شکست خورده و ناکارآمد به شمار می آید و باید قانون نسبیت بر انتخابات حاکم باشد. کسانی که در راه تصویب قانون نسبیت سنگ اندازی می کنند درصدد برگزاری انتخابات بر اساس قانون دهه 60 هستند./980/ب902/د

ارسال نظرات